Huggies

Little Swimmers

Take the plunge week 1.
  • Paras tapa saada lapsi luottamaan veteen on loiskutella kodin kylpyammeessa. Veden lämpötilan tulee olla noin 32°. Keinuttele lastasi vedessä varovaisesti. Kaada vettä hänen päälleen.
  • Totutelkaa veteen yhdessä. Jos kotona on kylpyamme, asetu istumaan polvien ollessa taivutettuina. Pitele lastasi itseäsi vasten tai anna hänen istua jalkojesi päällä, kun juttelet hänelle ja loiskutat hieman vettä hänen päälleen. Yritä laulaa yhdessä hänen kanssaan.
  • Aloita kääntämällä lapsi varovaisesti, jotta hän makaa pää rinnallasi. Aseta kätesi hänen päänsä alle ja anna hänen kellua vedessä siten, että korvat painuvat veden alle. Jos hän suuttuu tai harmistuu tästä, nosta hänet takaisin pystyasentoon. Kokeilkaa kellumista uudelleen hieman myöhemmin. Tällaisen harjoittelun avulla voi valmistautua uimahallikäyntejä varten.
  • Vauvojen tuntoaisti on erittäin kehittynyt, joten heistä on mukava olla vedessä. He reagoivat ympäristöön sekä alkavat potkia, hymyillä ja liikutella päätään. Nyt on hyvä aika totutella kylpyleluun. Myöhemmin voit ottaa sen mukaan uimahalliin, jotta te molemmat voitte leikkiä sillä. Vedä häntä edestakaisin ja sivusuunnassa. Kun halailet häntä, hän rentoutuu nopeasti.
  • Liikuttele lastasi vedessä. Tällöin hän saa erilaisia tuntoaistimuksia ja hänen lihaksensa kehittyvät. Pitele lastasi edessäsi siten, että hänen käsivartensa ovat peukalosi ja etusormesi välissä. Näin hänen päänsä tuetaan kunnolla. Roiskuttele varovaisesti vettä hänen vatsaansa tai selkäänsä. Rentoudu ja nauti hetkestä, kun hän kelluu.
  • Saat itsekin liikuntaa! Uiminen sopii erinomaisesti äideille, joiden täytyy ottaa hieman rennommin synnytyksen jälkeen.

Viikko 2: uimahalliin>>

Week 2
Viikko 2: uimahalliin
Uimavaippamme Estää pienet onnettomuudet
Evästeasetukset